Sumber Dari : http://www.dwenrasid.com/2012/11/cara-buat-blog-mesra-seo.html#ixzz2G9JhRjAF PEACEDER : Hiasan Dalaman Home Teater Elit | PEACEDER Sumber Dari : http://www.dwenrasid.com/2012/11/cara-buat-blog-mesra-seo.html#ixzz2G9IT7gQv

Thursday 16 August 2012

PEACEDER : Hiasan Dalaman Home Teater Elit

Hiasan Dalaman Home Teater Elit.. Jika anda pernah menonton filem Syurga Cinta, ada satu adegan yang dipaparkan adalah di sebuah home teater di dalam rumah. Memang menjadi impian semua orang untuk memiliki home teater lebih-lebih lagi jika ia diadaptasi seperti dalam panggung yang sebenar. Jadi tidak perlulah kita bersusah payah untuk menonton wayang di pawagam bukan. Lagi-lagi sekarang, wujudnya siaran Astro First. Namun demikian, kos pembangunan home teater seperti ini memakan kos ribuan ringgit.














4 comments:

  1. Salam Ramadhan dari awieomar.blogspot. Baru follow sini. Dengan ikhlas hati nak menjemput anda untuk sertai game top "BLOGGER" musim 3. Segala yang berkaitan pasal game untuk musim 1 & 2 boleh tinjau kat blog. Senang je caranya nak sertai game ni. Follow blog "Awie Omar" (bagi yang belum, harap sudi follow) dan komen di mana mana entri dengan menyatakan "SAYA SANGAT MAHU SERTAI BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE". Ganjaran wang tunai akan diberikan kepada johan. Harap sudi la sertai :)

    ReplyDelete
  2. wahhh, nk dpt mcm ni kt rumah ? mmg x la..

    salam aidilfitri

    ReplyDelete
  3. wah !
    gempaak giler .

    http://www.munviolettaxious.com/

    ReplyDelete
  4. Keren2...
    Berkunjung di blog sobat di hari yg FITRI skalian cari2 info. Ditunggu kunjungan baliknya Gan :)

    ReplyDelete