Sumber Dari : http://www.dwenrasid.com/2012/11/cara-buat-blog-mesra-seo.html#ixzz2G9JhRjAF PEACEDER : PERKARA TERBAIK DER | PEACEDER Sumber Dari : http://www.dwenrasid.com/2012/11/cara-buat-blog-mesra-seo.html#ixzz2G9IT7gQv

Friday 20 July 2012

PEACEDER : PERKARA TERBAIK DER

Korang semua dah habis ganti puasa ke belum? Kalau belum cepat-cepatlah ganti ye, nanti kene bayar fidyah pulak kecuali mereka yang uzur dan tidak boleh berpuasa. Sebab apa? Sebab tarikh Melihat/Mencerap Anak Bulan Puasa – Ramadhan 2012 telahpun diketahui iaitu pada 19 Julai 2012.

Ramadhan ini bulan kita, umat Rasulullah SAW yang sangat ditunggu untuk mereka yang mengejar ALLAH SWT kerana berbagai ganjaran disediakan. Ramadhan adalah Bulan yang mendidik jiwa manusia untuk jadi lebih dekat dengan ALLAH SWT. Tapi jangan tak percaya Ramadhan juga menjadi Neraka kepada yang jauh dengan ALLAH SWT kerana kebebasan untuk makan terhalang. Bagi mereka Ramadhan ini sangat menyusahkan, mungkinkah mereka ini ada disekeliling kita, teman dan rakan rapat kita. Apa yang perlu kita buat? Berdoalah semuga ALLAH SWT berikan Hidayah kepada mereka ini... pape pon puasa jangan xpuasa pulak.. dosa pulak akan datang ye.. SELAMAT BERPUASA BUAT PEACEDER KEPADA KAWAN2 SEMUA..











SELAMAT BERPUASA BUAT PEACEDER KEPADA KAWAN2 SEMUA..







No comments:

Post a Comment